NEWSARM

Մեկնարկեց երկամսյա դասընթաց՝ «Թվային մարքեթինգը հյուրընկալության և տուրիզմի համար» թեմայով

Մայիսի 24-ին մեկնարկեց «Թվային մարքեթինգը հյուրընկալության և տուրիզմի համար» երկամսյա դասընթացը, որը կազմակերպվել էր «Հայաստանի կենդանի լանդշաֆտները շուկայի զարգացման համար» ծրագրի շահառուների և գործընկերների համար։

Դասընթացը վարելու է «Մառոգ» բրենդինգային և մարքեթինգային հաղորդակցությունների ընկերությունը։

Դասընթացի արդյունքում տուրիզմի և հյուրընկալության ոլորտի ներկայացուցիչները ձեռք կբերեն պրակտիկ հմտություններ թվային մարքեթինգի, բրենդինգի, թվային գործիքների վերաբերյալ, ինչն անմիջապես կնպաստի վերջիններիս կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկների խթանմանը, ինչպես նաև դրանց գրագետ ներկայացմանը թվային հարթակներում։

Դասընթացը կազմակերպվել է Շվեցարիայի զարգացման և համագործակցության գործակալության կողմից ֆինանսավորվող «Հայաստանի կենդանի լանդշաֆտները շուկայի զարգացման համար» ծրագրի շրջանակներում, որն իրականացվում է Բնության համաշխարարհային հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի կողմից (WWF-Հայաստան)՝ «Ռազմավարական զարգացման գործակալություն» (ՌԶԳ) ՀԿ-ի հետ համատեղ: